Hejsan :)

Jag har startat en WoW-blogg eftersom jag inte vill skriva en massa om WoW på min vanliga blogg.
Så här är första inlägget på denna blogg, ni är välkomna :)
Jag ska fixa till utseendet på bloggen sen...

Sofie heter jag och spelar i stort sett varje kväll.
Här är en snabbgenomgång på mina gubbar:
Fråga om det är något ni undrar över...


Ashnai är den gubbe jag har spelat mest hittills. Det är en Dranei Mage.
Hennes crafts är Herbalism och Alchemy.

 

 


 

Rosebell är en Gnome Warlock. Det var den första gubben jag gjorde :) Men tyvärr har jag nästan slutat spela den helt. Jag gillar den inte så mycket, så... Kanske för att jag inte riktigt har lärt mig hur man spelar den "rätt" än. Hennes crafts är Tailoring och Herbalism. Här är hon :)

 

 



Foofielips är en Human Hunter, och henne fick jag nyss upp till lvl 85, närmare bestämt igår :D ÄNTLIGEN!

Hon har Skinning och Leatherworking som crafts :) Och jag har alldeles snart fått upp leatherworkingen till maxlvl, najs :)

 

 

 


 


Sizora är en Worgen Druid, och henne har jag nyss lyckats få upp till lvl 71 :)
Bara 14 levlar kvar, puh!
Hennes crafts är Skinning och Herbalism.

 

 


 


Shirelle är en lvl 62 Dranei DeathKnight. Gillar den gubben, men vill försöka få upp Sizora till maxlvl innan jag tar tag i denna... Hennes crafts är Herbalism och Inscription.

 

 

 


 



Marängfluff är en lvl 49 Night Elf Rouge. Henne spelar jag mycket i pvp :)
Hon har bara Enchanting som crafts än så länge.

 

 


 

 

Emlye är en lvl 30 Human Paladin. Jag har inte spelat henne så mycket än så jag har inte hunnit bestämma mig för vad jag tycker om denna gubbe. Hon har iallafall skinnig och herbalism som crafts... men jag ska byta ut dom sen för det känns lite onödigt att ha så många skinners och herbalister :)

 

 

 


 

Rosalynn är en lvl 65 Gnome Priest. Denna gubbe har jag inte spelat på evigheter, men jag har för mig att jag tyckte den var kul o spela. Hon är iaf herbalist hon också, ska byta ut denna craft mot något annat.

 

 

 


 

 

Sista gubben jag har är en Dranei Shaman och hon heter Yemanja. Hon är lvl 12 bara.
Och hon har Blacksmithing och Mining som crafts :)

 

 

 


 


Kramar från Sofie



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback